کرمانشاه

 Uncanny Automator بهترین افزونه اتوماسیون وردپرس است. این به شما امکان می‌دهد تا افزونه‌های وردپرس موجود خود را بدون نوشتن کد با یکدیگر متصل کنید، بنابراین می‌توانید کارهای روتین ادمین را خودکار کنید تا در وقت و هزینه صرفه‌جویی کنید. ما با این تکنیک ها است که قیمت و هزینه خدمات طراحی سایت کرمانشاه را پایین و مناسب نگه مید اریم.

این یکپارچه با اکثر افزونه های محبوب وردپرس و پلتفرم های شخص ثالث ادغام می شود، بنابراین می توانید به راحتی دستور العمل های اتوماسیون را بدون استخدام توسعه دهنده بسازید.

شما به سادگی از بین بیش از 500 محرک و اقدام برای ایجاد دستور العمل های سبک «اگر این پس آن» در سایت وردپرس خود انتخاب کنید (بدون نیاز به کد).

به زبان انگلیسی ساده، به افزونه‌های وردپرس و سایر ابزارهای تجاری شما کمک می‌کند تا با یکدیگر صحبت کنند، بنابراین با هم بهتر کار می‌کنند. مانند Zapier به آن فکر کنید، اما برای وردپرس.

حتی بهتر از آن این است که شما حتی می توانید دو سایت وردپرس جداگانه را به هم متصل کنید تا بدون نوشتن هیچ کدی با هم کار کنند. این برای فروشگاه های آنلاین و سایت های عضویت بسیار مفید است.

چند نمونه از موارد استفاده عبارتند از:

از دو سایت وردپرسی بخواهید که با یکدیگر صحبت کنند – محصولات را در یکی بفروشید در حالی که کاربر ایجاد کنید و در دیگری دسترسی راه اندازی کنید.

دکمه هایی ایجاد کنید که می توانند به طور خودکار حساب های کاربری ایجاد کنند و سایر اقدامات را در وردپرس انجام دهند.

ویژگی های کاربر سفارشی را بر اساس اقدامات کاربر به نمایه های کاربر اضافه کنید. این موارد را بهتر می توانید در دوره طراحی سایت کرمانشاه بیاموزید.

دستور العمل های اتوماسیون را در یک افزونه از اقدامات انجام شده توسط افزونه دیگر آغاز کنید (به عنوان مثال، ارسال WPForms می تواند برای ایجاد یک سفارش در WooCommerce استفاده شود).

سایت وردپرس خود را به برنامه های تجاری مانند Google Sheets، Airtable، Slack، Zoom و غیره متصل کنید.

… و خیلی بیشتر

توجه: یک نسخه رایگان از Uncanny Automator نیز موجود است که دارای ویژگی های اتوماسیون اساسی است.

تهران

کرج

تبریز

اصفهان

کیش

بیرجند

سبزوار

قاین

بجنورد

ایلام

زاهدان

بوشهر

چابهار

بندرعباس

گرگان

رشت

یزد

ارومیه

سنندج

خرم آباد

سمنان

قزوین

همدان

شیراز

زنجان

کرمان

اهواز

نیشابور

اراک

شاهرود

رفسنجان

رامسر

ساری

قم

کاشان

اردبیل

شهرکرد

کرمانشاه

بابل

تربت حیدریه


8 پاسخ به “کرمانشاه”

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید