قزوین

نحوه طراحی سایت در 9 مرحله

در حالی که می توانید وب سایت خود را متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود یا متناسب با سبک خود سفارشی کنید، اقدامات خاصی وجود دارد که هر کسی که می خواهد وب سایتی طراحی کند باید انجام دهد. برای اطلاع از نحوه طراحی وب سایت، از تعیین هدف وب سایت گرفته تا انتخاب پلت فرم طراحی وب سایت، طراحی معماری، تکمیل محتوای لازم و راه اندازی وب سایت خود، نحوه طراحی سایت قزوین را به دقت دنبال کنید.

1. هدف سایت را تعریف کنید

برای طراحی وب سایتی که نتایج مورد انتظار را به همراه داشته باشد، باید آنچه را که از آن می خواهید تعریف کنید. در نظر بگیرید که چرا وب سایت را طراحی می کنید – مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه چیزی را هدف قرار می دهید. آیا سعی می کنید بارگیری، فروش، رزرو، قرار ملاقات رزرو شده، نامزدی یا حتی مخاطبان بیشتری را دریافت کنید؟

بسیار مهم است که هدف وب سایت مورد نظر را کاملاً واضح بدانید. دانستن آن به شما کمک می کند تا استراتژی محتوای مناسب را اتخاذ کنید و شما را در انتخاب پلت فرم، موضوع و معماری صفحه مناسب راهنمایی کنید.

2. پلتفرم خود را انتخاب کنید

هنگامی که دلیل ایجاد یک وب سایت را یادداشت کردید، می توانید سازندگان وب سایت را بررسی کنید. این ابزارهای خود انجام دهید (DIY) به شما کمک می کند تا خودتان یک وب سایت بسازید، حتی زمانی که هیچ خط کدی را نمی دانید. و مواردی وجود دارند که برای اهداف خاص طراحی شده اند، مانند تجارت الکترونیک، وبلاگ ها و نمونه کارها.

سازندگان وب سایت شامل قالب های قابل تنظیم برای اضافه کردن متون و تصاویر شما هستند و بسیاری از آنها از ثبت دامنه و میزبانی نیز مراقبت می کنند. اما برای طراحی هر صفحه وب سایت خود باید از رابط کشیدن و رها کردن استفاده کنید. بنابراین، یکی را انتخاب کنید که مناسب هدف سایت شما باشد.

3. عناصر برند خود را جمع آوری کنید

عناصر جزئیاتی مانند رنگ ها، فونت ها و تصاویر هستند که وب سایت شما را گرد هم می آورند. بنابراین، در طراحی سایت خود، هویت برند خود را در نظر بگیرید.

با طرح رنگ شروع کنید، با یک رنگ اصلی و یک یا دو رنگ مکمل کار کنید. سپس، سبک متنی را انتخاب کنید که با برند شما همسو باشد. به عنوان مثال، سریف نماد رسمی و اقتدار، sans serif، مدرنیسم و فیلمنامه، خلاقیت است.

همچنین، تصاویر را برای جلب توجه کاربران اضافه کنید، اما مطمئن شوید که مرتبط و با کیفیت هستند تا بتوانند تأثیر درستی بر روی کاربران بگذارند.

ما همه این نکات را در دوره طراحی سایت قزوین به صورت کامل آموزش می دهیم.

4. یک الگو یا تم را انتخاب کنید

در مرحله بعد، یک تم یا قالب را انتخاب کنید، که چیدمان سایت شما است – نحوه نمایش تصاویر، متن و دکمه ها در سایت شما. تم ها طرح های از پیش طراحی شده ای هستند که به شما کمک می کنند تا سایت خود را حتی به عنوان یک مبتدی طراحی کنید.

اکثر پلتفرم ها دارای طیف وسیعی از قالب ها هستند که به دسته بندی تقسیم می شوند و هر دسته دارای ویژگی های داخلی مرتبط با صنعت خاصی است. بنابراین پیش‌نمایش آن‌ها را مشاهده کنید تا یکی را انتخاب کنید که بیشترین ارتباط را با سایت شما دارد.

توجه داشته باشید که اگر تصمیم دارید وب سایت خود را با وردپرس بسازید، باید میزبانی وب را از یک ارائه دهنده هاست شخص ثالث، مانند Bluehost یا Hostinger دریافت کرده و وردپرس را نصب کنید. با این کار، می‌توانید به داشبورد مدیریت وردپرس خود دسترسی داشته باشید، یک تم نصب کنید و محتوای آزمایشی را برای تم‌های ممتاز وارد کنید.

5. نقشه سایت خود را مشخص کنید

برای سهولت در طراحی، صفحاتی را که در سایت شما ظاهر می شوند و نحوه پیوند آنها به یکدیگر را تجسم کنید. برای مثال، دانستن چند صفحه در وب سایت شما، محتوای آنها و طرح کلی به این معنی است که هنگام شروع کار، راهنمای کار با آن را خواهید داشت.

تهران

کرج

تبریز

اصفهان

کیش

بیرجند

سبزوار

قاین

بجنورد

ایلام

زاهدان

بوشهر

چابهار

بندرعباس

گرگان

رشت

یزد

ارومیه

سنندج

خرم آباد

سمنان

قزوین

همدان

شیراز

زنجان

کرمان

اهواز

نیشابور

اراک

شاهرود

رفسنجان

رامسر

ساری

قم

کاشان

اردبیل

شهرکرد

کرمانشاه

بابل

تربت حیدریه


طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید