SeedProd  بهترین صفحه ساز کشیدن و رها کردن برای وردپرس است. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی طراحی وب سایت خود را سفارشی کنید و طرح بندی صفحات سفارشی را بدون نوشتن هیچ کدی ایجاد کنید.

البته در دوره طراحی سایت ساری ما شما را با سایر صفحه سازهایی مانند المنتور پرو نیز اشنا می کنیم.

صاحبان مشاغل آن را دوست دارند زیرا به آنها اجازه می دهد صفحات فرود کاملاً سفارشی را در عرض چند دقیقه بدون نیاز به استخدام توسعه دهنده ایجاد کنند.

جدید: اکنون می توانید با استفاده از سازنده SeedProd بدون هیچ کدی، تم های کاملاً سفارشی وردپرس ایجاد کنید.

شما می‌توانید از بین بیش از 200 قالب با طراحی زیبا انتخاب کنید، یا یک طرح‌بندی کاملاً سفارشی از ابتدا با کشیدن و رها کردن صفحه‌ساز وردپرس آن‌ها ایجاد کنید (بدون نیاز به کدنویسی).

قالب های از پیش ساخته شده برای صفحات فرود، صفحات فروش، صفحات تشکر، صفحات ثبت وبینار، صفحات به زودی، صفحات حالت تعمیر و نگهداری، صفحات 404، صفحات ورود به جلو و موارد دیگر وجود دارد.

SeedProd دارای یک سیستم طراحی هوشمند است، بنابراین می توانید با استفاده مجدد از عناصر به جای انجام کارهای تکراری در زمان خود صرفه جویی کنید. می‌توانید طرح‌های رنگی، ترکیب‌های فونت، قالب‌های صفحه، بلوک‌های سفارشی، بخش‌ها و موارد دیگر را ذخیره کنید.

همه بلوک‌ها، ویجت‌ها و ویژگی‌هایی را دارد که از یک صفحه‌ساز قدرتمند انتظار دارید مانند فرم‌های optin، پروفایل‌های اجتماعی، تایمرهای شمارش معکوس، فرم‌های تماس، دکمه‌ها، بلوک‌های صفحه قیمت‌گذاری، بلوک‌های محتوای مختلف و موارد دیگر.

همچنین دارای مدیریت داخلی مشترک و ادغام یکپارچه با خدمات بازاریابی ایمیل شخص ثالث و نرم افزار CRM است.

بهترین بخش این است که SeedProd با تمام تم های وردپرس کار می کند، بنابراین برای ایجاد یک طرح سفارشی نیازی به تغییر تم موجود خود نخواهید داشت. اگر انجام کار با ان برایتان سخت است شاید بهتر است که پروژه طراحی سایت ساری خود را به ما بسپارید.

جایگزین: افزونه‌های Thrive Architect، Beaver Builder، Elementor، و صفحه‌ساز Divi جایگزین‌های عالی با ویژگی‌های قدرتمند هستند. همچنین می توانید CSS Hero را برای سفارشی سازی تم امتحان کنید.

تهران

کرج

تبریز

اصفهان

کیش

بیرجند

سبزوار

قاین

بجنورد

ایلام

زاهدان

بوشهر

چابهار

بندرعباس

گرگان

رشت

یزد

ارومیه

سنندج

خرم آباد

سمنان

قزوین

همدان

شیراز

زنجان

کرمان

اهواز

نیشابور

اراک

شاهرود

رفسنجان

رامسر

ساری

قم

کاشان

اردبیل

شهرکرد

کرمانشاه

بابل

تربت حیدریه


10 پاسخ به “ساری”

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید