متاسفانه در این شهرستان فرصت های کمی برای شرکت در دوره طراحی سایت قاین وجود دارد. به همین دلیل است که خیلی ها به دلیل عدم وجود کورس های خوب تسلیم مش شوند و به سفارش طراحی سایت قاین روی می آوردند.

به هر حال راه های رایگان هم برای یادگیری این موضوع وجود دارد.

3 وبلاگ برتر طراحی وب که باید دنبال کنید

مجله Smashing

این وبلاگ همه چیزهایی را که شما نیاز دارید، از گرافیک گرفته تا الهام بخش و مقدار زیادی طراحی دارد. محتوای وبلاگ آن بر اساس دسته بندی سازماندهی شده است و موضوعاتی مانند تجربه کاربر، طراحی وب، React، جاوا اسکریپت، CSS و دسترسی را پوشش می دهد. تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در این وب سایت به گونه ای طراحی شده است که خواندنی و آموزنده باشد.

2. Webdesigner Depot

Webdesigner Depot در میان محبوب ترین وبلاگ های طراحی در جهان متمایز است. این مرکز جامعی از نکات فنی، اخبار، پست های رهبری فکری و الهام است. اغلب با محتوای یک سری از نویسندگان با تجربه به روز می شود. در این وبلاگ، آخرین اخبار طراحی را دریافت خواهید کرد، مزایا و معایب سیستم های کدگذاری مختلف را بررسی می کنید، برخی از بهترین منابع طراحی را کشف کرده و از آنها یاد خواهید گرفت.

3. وبلاگ Mockplus

Mockplus چیزی بیش از یک تولید کننده وبلاگ است. این شرکت به طراحان یک پلت فرم طراحی برای نمونه سازی، طراحی و همکاری ارائه می دهد و با سیستم های طراحی مقیاس پذیر، گردش کار طراحی شما کاملاً ساده می شود. همه چیزهایی را دارد که تیم های طراحی از ایده پردازی تا اجرا نیاز دارند. وبلاگ Mockplus با استفاده از انواع ابزارها و نرم افزارها، محتوایی با مصرف آسان را به طراحان از همه محیط ها ارائه می دهد. بسیاری از پست های محبوب آن لیستی از منابع مفید، وب سایت ها و دانلودهایی هستند که می توانید در کارهای طراحی خود از آنها استفاده کنید.

تهران

کرج

تبریز

اصفهان

کیش

بیرجند

سبزوار

قاین

بجنورد

ایلام

زاهدان

بوشهر

چابهار

بندرعباس

گرگان

رشت

یزد

ارومیه

سنندج

خرم آباد

سمنان

قزوین

همدان

شیراز

زنجان

کرمان

اهواز

نیشابور

اراک

شاهرود

رفسنجان

رامسر

ساری

قم

کاشان

اردبیل

شهرکرد

کرمانشاه

بابل

تربت حیدریه


طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید