SearchWP پیشرفته ترین افزونه جستجوی وردپرس در بازار است. این به شما کمک می کند تا جستجوی سایت خود را بهبود بخشید، بنابراین بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند در سایت شما پیدا کنند.

ما نصب این افزونه را برای خدمات طراحی سایت بابل در نظر می گیریم.

برخلاف قابلیت جستجوی پیش‌فرض وردپرس، SearchWP فراتر از محتوای پست است و همه چیز را در سایت شما از جمله فیلدهای سفارشی، فیلدهای ACF، فایل‌های متنی، محتوای سند PDF، جداول سفارشی، طبقه‌بندی سفارشی، انواع پست سفارشی، ویژگی‌های محصول WooCommerce و موارد دیگر فهرست می‌کند.

همچنین به شما انعطاف پذیری می دهد تا مقیاس ارتباط خود را ایجاد کنید و الگوریتم را بدون نوشتن هیچ کدی تنظیم کنید.

یک ویژگی معیارهای جستجو وجود دارد که به شما کمک می کند ببینید بازدیدکنندگان شما چه چیزی را جستجو می کنند و چه چیزی را پیدا می کنند یا نمی یابند، بنابراین می توانید قابلیت کشف محتوای خود را بهبود بخشید. این ها نکات نابی است که در دوره طراحی سایت بابل بیشتر هم خواهید آموخت.

SearchWP همچنین به شما امکان می دهد ویژگی های قدرتمندی مانند جستجوی زنده AJAX را در وردپرس اضافه کنید و به طور یکپارچه با تمام افزونه های اصلی وردپرس از جمله WooCommerce، فیلدهای سفارشی پیشرفته (ACF)، Meta Box، Toolset، BigCommerce، Easy Digital Downloads، bbPress ادغام می شود. و بیشتر.

تهران

کرج

تبریز

اصفهان

کیش

بیرجند

سبزوار

قاین

بجنورد

ایلام

زاهدان

بوشهر

چابهار

بندرعباس

گرگان

رشت

یزد

ارومیه

سنندج

خرم آباد

سمنان

قزوین

همدان

شیراز

زنجان

کرمان

اهواز

نیشابور

اراک

شاهرود

رفسنجان

رامسر

ساری

قم

کاشان

اردبیل

شهرکرد

کرمانشاه

بابل

تربت حیدریه


8 پاسخ به “بابل”

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید