ارومیه

بدترین اشتباهات طراحی سایت ارومیه چیست؟

از آنجایی که طراحی وب بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است، می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که برند شما به خوبی معرفی شده است و تجربه‌ای با کیفیت به مخاطبان هدف خود ارائه می‌دهید.

با این حال، قبل از شروع طراحی وب خود، بدانید که از چه اشتباهاتی اجتناب کنید. می‌توانید در حین حرکت به جلو، آنها را در نظر داشته باشید تا از بازگشت به عقب و انجام اصلاحات پس از فعال شدن سایت خود جلوگیری کنید.

برخی از بدترین اشتباهات طراحی وب عبارتند از:

عدم توجه به مخاطبان هدف

در حالی که برخی از وب سایت ها ممکن است شگفت انگیز به نظر برسند، صاحبان آنها ممکن است تعجب کنند که چرا آنها در دریافت پاسخ مورد انتظار خود شکست می خورند. شاید به این دلیل است که آنها از طراحی برای مخاطبان هدف خود غفلت کرده اند.

وب سایت شما باید مستقیماً با مشتریان ایده آل شما صحبت کند. آنچه آنها می بینند و تجربه کلی کاربر در وب سایت شما محرک اصلی تعامل، رضایت و فروش خواهد بود.

با در نظر نگرفتن مخاطبان هدف خود در حین برنامه ریزی و اجرای طراحی وب سایت، می توانید توانایی برند خود را برای جذب بازدیدکنندگان باکیفیت که احتمالاً تبدیل می شوند کاهش دهید.

یکی از صنایعی که اغلب این حق را دارد، خودروسازی است. به عنوان مثال، سوبارو به بخش خاصی از مردم پاسخ می دهد، در حالی که آئودی از وب سایت خود برای جذب گروهی متفاوت استفاده می کند. هر برند به وضوح بازار هدف خود را می شناسد و آن دانش را در محتوای وب و طراحی خود به کار می گیرد.

تصاویری متناقض در سراسر کانال ها

خطایی که بسیاری از برندها مرتکب می شوند این است که فراموش می کنند تصاویر بصری را در بسیاری از کانال های بازاریابی مختلف که استفاده می کنند ثابت نگه دارند. این ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد، مانند نداشتن راهنمای سبک برند برای کارمندان خود یا عدم تثبیت کامل شخصیت برند قبل از توسعه یک طراحی. پس شما باید همه این نکات را در دوره طراحی سایت ارومیه بیاموزید.

دلیل اصلی حفظ تصاویری ثابت این است که وقتی مشتریان بالقوه آن را در وب‌سایت، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و هر جای دیگری که تلاش‌های بازاریابی خود را متمرکز می‌کنید، نام تجاری شما را فوراً قابل تشخیص می‌کنند.

شما می خواهید انسجامی در طرح های امضای خود ایجاد کنید، شخصیت برند یا شرکت خود را نشان دهید و آن را در هر کجا که می روید به اشتراک بگذارید. وب سایت شما باید مرکز برند شما باشد و همه چیز از آنجا منشعب می شود.

تهران

کرج

تبریز

اصفهان

کیش

بیرجند

سبزوار

قاین

بجنورد

ایلام

زاهدان

بوشهر

چابهار

بندرعباس

گرگان

رشت

یزد

ارومیه

سنندج

خرم آباد

سمنان

قزوین

همدان

شیراز

زنجان

کرمان

اهواز

نیشابور

اراک

شاهرود

رفسنجان

رامسر

ساری

قم

کاشان

اردبیل

شهرکرد

کرمانشاه

بابل

تربت حیدریه


طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید