اردبیل

امنیت باید اولویت اصلی همه صاحبان مشاغل آنلاین باشد. Sucuri یک افزونه امنیتی وردپرس و فایروال برنامه وب ارائه می دهد که احتمالاً یکی از بهترین محافظت هایی است که می توانید برای سایت خود داشته باشید. امنیت خط قرمز ما در ارائه خدمات طراحی سایت اردبیل است.

آنها سایت شما را در برابر DDoS، تهدیدات بدافزار، حملات XSS، حملات brute force، حملات نظرات هرزنامه و اساساً هر نوع حمله دیگری کنترل و محافظت می کنند. اگر در وب سایت خود فایروال ندارید، باید همین امروز آن را اضافه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تقویت امنیت وب سایت و محافظت از کسب و کار خود، راهنمای امنیت نهایی وردپرس ما را با دستورالعمل های گام به گام برای مبتدیان ببینید.

Sucuri به ما کمک می کند هر ماه صدها هزار حمله را در WPBeginner مسدود کنیم.

یکی دیگر از مزایای اضافه شده Sucuri این است که به طور خودکار یک لایه CDN اضافه می کند که به طور قابل توجهی سرعت سایت شما را افزایش می دهد. ما همه نکات امنیتی مهم را در دوره طراحی سایت اردبیل می گوییم.

در حالی که افزونه های امنیتی دیگری مانند  WordFence، WP Activity Log و غیره وجود دارد، هیچ یک از آنها نمی توانند محافظت کاملی را که Sucuri انجام می دهد ارائه دهند. تنها جایگزین واقعی Cloudflare است که در صورت دریافت افزونه های ممتاز آنها می تواند بسیار گران باشد.

تهران

کرج

تبریز

اصفهان

کیش

بیرجند

سبزوار

قاین

بجنورد

ایلام

زاهدان

بوشهر

چابهار

بندرعباس

گرگان

رشت

یزد

ارومیه

سنندج

خرم آباد

سمنان

قزوین

همدان

شیراز

زنجان

کرمان

اهواز

نیشابور

اراک

شاهرود

رفسنجان

رامسر

ساری

قم

کاشان

اردبیل

شهرکرد

کرمانشاه

بابل

تربت حیدریه


8 پاسخ به “اردبیل”

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید