خرم آباد

استخدام یک طراح وب: مهارت هایی که باید به دنبال آن باشید

با توجه به اهمیت طراحی وب، واضح است که متخصصی که آن را برنامه ریزی و اجرا می کند، نیاز به داشتن مهارت های خاصی دارد تا کیفیت را به کار خود بیاورد. در غیر این صورت، کل پروژه ممکن است مانع شود و نتواند به اهداف خود برسد.

در زیر مهمترین مهارت های نرم و سختی که یک شرکت طراحی سایت خرم آباد باید داشته باشد آورده شده است.

HTML/CSS

دانش برنامه نویسی برای کار در طراحی وب مورد نیاز است. زبان‌های ضروری اصلی HTML و CSS هستند که هر کدام کار متفاوتی را انجام می‌دهند.

HTML (زبان نشانه گذاری فرامتن) و CSS (برگ های سبک آبشاری) نحوه نمایش عناصر در صفحات وب را هماهنگ می کنند. یک طراح وب ماهر می تواند طراحی برنامه ریزی شده را با استفاده از برچسب ها و مقادیر مناسب هنگام نوشتن در HTML و CSS به دقت اعمال کند.

UX/UI

از آنجایی که طراحان وب با رابط ها کار می کنند، باید در UX/UI مهارت داشته باشند. علیرغم اینکه معمولاً در کنار هم استفاده می شوند، مفاهیم متفاوتی هستند.

طراحی UX شامل کارهای مرتبط با تجربه کاربر است. این بدان معنی است که همه چیز را از نظر طراحی به هم متصل کنید تا مطمئن شوید که مخاطب هدف شما از هر چیزی که ایجاد می کنید، اعم از وب سایت، برنامه و غیره، راضی است.

طراحی UI به کار بر روی رابط های کاربری اشاره دارد. طراحان باید در ایجاد ساختارهایی که به راحتی قابل درک باشد مهارت داشته باشند تا افراد بتوانند در هنگام استفاده از محصول یا خدمات شما به هر کاری که نیاز دارند دست یابند.

آشنایی با ابزارهای طراحی وب سایت

بسیاری از کارهای طراحی وب از طریق ابزارهای ویژه ای انجام می شود که وظایف را ساده و استاندارد می کند. دانستن راه خود برای ارائه کیفیت و سرعت هنگام کار در این زمینه ضروری است.

اولین گام یادگیری این است که دوره طراحی سایت خرم آباد را خریداری کنید. سپس ببینید این شغل به چه چیزی نیاز دارد تا بتوانید ابزار مناسب را انتخاب کنید. چندین جایگزین با قابلیت‌های مختلف در دسترس هستند، از Photoshop گرفته تا Dreamweaver.

ابزارهای تخصصی نیز وجود دارند که بر روی وظایف خاص تمرکز می کنند، مانند Sketch که بر عناصر رابط کاربری برداری تمرکز دارد و InVision که به شما کمک می کند کار طراحی وب خود را به مشتری یا مافوق ارائه دهید.

ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد، به خصوص اگر مبتدی هستید، اما خبر خوب این است که تمام دانش طراحی وب ممکن است از طریق یادگیری آنلاین به دست بیاید – تنها چیزی که نیاز دارید یک لپ تاپ و تمایل به کسب مهارت های جدید است.

تهران

کرج

تبریز

اصفهان

کیش

بیرجند

سبزوار

قاین

بجنورد

ایلام

زاهدان

بوشهر

چابهار

بندرعباس

گرگان

رشت

یزد

ارومیه

سنندج

خرم آباد

سمنان

قزوین

همدان

شیراز

زنجان

کرمان

اهواز

نیشابور

اراک

شاهرود

رفسنجان

رامسر

ساری

قم

کاشان

اردبیل

شهرکرد

کرمانشاه

بابل

تربت حیدریه


طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید