گرگان

طراحی سایت گرگان خود را به مخاطبان هدف خود متصل کنید

حتی قبل از شروع ایجاد وب سایت خود یا اصلاح آنچه در حال حاضر دارید، مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. دانستن این موضوع به شما کمک می کند طراحی وب سایت خود را مستقیماً به مخاطبان مورد نظر خود متصل کنید و تجربه بهتری برای مشتری ایجاد کنید.

هدف فقط استفاده از عناصر بصری و محتوایی است که برای بازدیدکنندگان مورد نظر جذاب باشد. تحقیق انجام دهید تا بفهمید آنها چه کسانی هستند، چگونه ترجیح می دهند در مورد محصولات یا خدمات، رفتارهای خریدشان، چه چیزهایی را دوست ندارند و جزئیات دیگر یاد بگیرند. اگر قبلاً پرسونای خریدار ایجاد کرده‌اید، آن‌ها را تا جایی که ممکن است گسترش دهید تا اطلاعاتی را که برای تطبیق وب‌سایت خود با آن‌ها نیاز دارید، داشته باشید.

شما می‌خواهید بازدیدکنندگان مناسبی به وب‌سایت شما برسند و پس از رسیدن به آن، احساس کنند که در خانه خود هستید. وقتی این اتفاق می‌افتد، وقت خود را صرف شناختن شما می‌کنند و احتمال بیشتری دارد که اقدامی انجام دهند.

از شلوغی و شلوغی بیش از حد خودداری کنید

وقتی یک بازدیدکننده به وب سایت شما می رسد، فقط چند ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیرد که بماند یا نه. یک چیدمان بسیار زیاد پر از تصاویر، فونت ها، رنگ ها، دکمه ها و عناصر دیگر می تواند عامل بازدارنده ای باشد که باعث می شود آنها در جای دیگری به دنبال آنچه نیاز دارند بگردند. این بدان معناست که پتانسیل تبدیل و به دست آوردن مشتریان وفادار را از دست می دهید.

در عوض، عاقلانه آنچه را که می خواهید در هر صفحه وب قرار دهید انتخاب کنید. متن را با تصاویر با کیفیت بالا و فضای سفید با موقعیت مناسب تقسیم کنید. از سرفصل ها و عناصر بصری گرفته تا فونت و طرح کلی آن را از نظر زیبایی شناختی دلپذیر کنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که ممکن است علاوه بر دوره طراحی سایت گرگان به شما کمک کند:

قبل از هر چیز تجربه بازدیدکنندگان را در نظر بگیرید و آن را ساده و سریع نگه دارید.

رنگ هایی را انتخاب کنید که به طور مداوم در سراسر وب سایت شما استفاده شوند.

تایپوگرافی را انتخاب کنید که با صدای برند شما مطابقت داشته باشد.

بهترین فرم های تصویری را برای استفاده، مانند اینفوگرافیک، فیلم، انیمیشن، تصویرسازی و عکاسی شناسایی کنید.

تهران

کرج

تبریز

اصفهان

کیش

بیرجند

سبزوار

قاین

بجنورد

ایلام

زاهدان

بوشهر

چابهار

بندرعباس

گرگان

رشت

یزد

ارومیه

سنندج

خرم آباد

سمنان

قزوین

همدان

شیراز

زنجان

کرمان

اهواز

نیشابور

اراک

شاهرود

رفسنجان

رامسر

ساری

قم

کاشان

اردبیل

شهرکرد

کرمانشاه

بابل

تربت حیدریه


طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید