زاهدان

برخلاف تصور خیلی ها شرکت در دوره طراحی سایت زاهدان برای فقط جوانان نیست. همه می توانند ثبت نام کنند و آموزش ببینند. این افراد بعد گذراندن و اتمام دوره قادر خواهند بود تا به عنوان طراح مشغول به کار شوند و پروژه طراحی سایت زاهدان دریافت کنند.

ابزارها و فناوری ها

طراحان وب بسته به بخشی از فرآیند تولید که درگیر آن هستند، از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند. این ابزارها در طول زمان توسط استانداردها و نرم افزارهای جدیدتر به روز می شوند، اما اصول پشت آنها ثابت می ماند. طراحان وب از ویرایشگرهای گرافیکی بردار و شطرنجی برای ایجاد تصاویر با فرمت وب یا نمونه های اولیه طراحی استفاده می کنند. یک وب‌سایت را می‌توان با استفاده از نرم‌افزار سازنده وب‌سایت WYSIWYG یا سیستم مدیریت محتوا ایجاد کرد، یا می‌توان صفحات وب منفرد را درست مانند اولین صفحات وب به صورت دستی کدگذاری کرد. ابزارهای دیگری که طراحان وب ممکن است از آنها استفاده کنند عبارتند از اعتبار سنجی نشانه گذاری و سایر ابزارهای آزمایشی برای قابلیت استفاده و دسترسی برای اطمینان از اینکه وب سایت آنها دستورالعمل های دسترسی به وب را رعایت می کند.

طراحی UX

یکی از ابزارهای محبوب در طراحی وب، طراحی UX است، این یک نوع هنری است که محصولات را برای اجرای یک پس‌زمینه دقیق کاربر طراحی می‌کند. طراحی UX بسیار عمیق است. UX فراتر از وب است، بسیار مستقل است و اصول آن را می توان در بسیاری از مرورگرها یا برنامه های دیگر اعمال کرد. طراحی وب بیشتر بر اساس چیزهای مبتنی بر وب است. UX می تواند همپوشانی طراحی و طراحی وب داشته باشد. طراحی UX بیشتر بر محصولاتی متمرکز است که کمتر مبتنی بر وب هستند.

تهران

کرج

تبریز

اصفهان

کیش

بیرجند

سبزوار

قاین

بجنورد

ایلام

زاهدان

بوشهر

چابهار

بندرعباس

گرگان

رشت

یزد

ارومیه

سنندج

خرم آباد

سمنان

قزوین

همدان

شیراز

زنجان

کرمان

اهواز

نیشابور

اراک

شاهرود

رفسنجان

رامسر

ساری

قم

کاشان

اردبیل

شهرکرد

کرمانشاه

بابل

تربت حیدریه


طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید